Thursday, November 12, 2009

24 jam yang menyeksakan.....


Urm.. semalaman aku menahan rasa. Aku mesti kuat. Kali ini aku dah capai langkah yang pertama. Aku try tak ganggu dia, tak msg dia, tak kol dia walau dalam hati aku meronta-ronta...menyakitkan hati.... Adoooiii~~~!!!! Tapi aku kena pastikan yang aku boleh!!!! semangat~~!!!!

Entahlah, rosak sangat dah jiwa aku nih.. Aku mcm dah putus asa dengan perasaan yang pilu tiada hentinya. Aku dah nekad sangat2, apa yang terjadi lepas ni, aku akan terima dengan redha.. Aku harus.... InsyaAllah...

Biarlah cinta yang mekar mewangi ini, aku simpan jauh dalam lubuk hati aku...

By the way... Tq sebab dah ajar aku banyak perkara, banyak sangat... Aku hargainya...And then, aku dah jadi semakin tabah skarang ni.. yey~~!! yey~~!!

No comments:

Post a Comment