Friday, November 6, 2009

Punah semuanya....


Aku terdiam..kelu dan membisu... semalam dia tinggalkan aku. sedih? memang sedih sangat... semalaman aku berduka cita. Seolah-olah aku tidak dapat menerima kenyataan.... Memang itu hakikatnya. Kepala otak aku rasa nak pecah.... Hubungan yang cuba dipertahankan selama ini, lumat... hancur dan punah semuanya. Aku tak dapat nak gambar kan kesedihan aku. Menyakitkan. Aku sedar, semuanya berpunca dari sikap aku sendiri. Tapi, langsung tiada ruang untuk aku. Siapa yang mampu? Aku terlalu sayangkan hubungan ini, malah aku terlalu sayangkan dia. Namun, siapa aku untuk menghalang kehendakNYA. Andai tersurat sampai disini sahaja hubungan kami, aku kena terima walau hakikatnya aku tidak rela.... Aku tertekan....Sakit....Somebody help me....

No comments:

Post a Comment