Wednesday, November 18, 2009

Penat... -18.11.09-


Semalam ada MAJLIS PENYAMPAIAN SIJIL DAN HADIAH 2009..

sengal. lenguh. dan kawasan yang setaraf dengannya. tak tahu nak cakap apa... penat sangat... pagi kol 6.30am, masuk kerja... pastu balik rumah jap... nak cek hp... maklumlah, kat kwsn pedalaman 2 ni, bukannya mcm kat bandar, sana sini ada line tpon (kemungkinan besar la).... tu yang terpaksa tinggalkan hp kat rumah. siap gantung kat tingkap lagi ni... tengok ada msg dr seseorang yang sentiasa bertahta di hati....TQ sebab tidak melupakan diri hamba ini... Anak punai anak merbah, terbang turun buat sarang..... anak sungai pun berubah, ini pula hati orang...isk~~!!! melelat....

aku balik rumah pun semata-mata nak cek msg jerk....pastu..ambik semua alat mekap, nak p solek budak2 yang ada buat persembahan...marvelous,perfect~~!!! isk~~!!! pa jak la...

pas siap semua, pi dewan lagi sebab kita jadi ketua untuk penyelaras sijil dan hadiah.. penat~~!!

dah la dari pagi tadi lagi belum makan dan minum... lemah jugak kepala lutut aku dibuatnya... acara habis dalam 4.45pm mcm tu....pastu, terus sambung pi tolong orang masak dekat dapur... masak sayur campur.... tengah syok2 masak kat dewan makan tu, GB panggil.. suruh saya turun ofis, tolong dia siapkan pertukaran keluar pelajar.... kenapa la dorang ni pindah last minit mcm ni....huh~~~!!!!

pastu balik rumah jap, cek msg.. sempat anta msg kat dia yang tersayang... sampai sekarang ni la...

pastu turun lagi dewan makan. tolong edarkan kupon untuk meja makan....Kaki lenguh tak payah cakapla... dari pakai high hill, terus pakai selipar jepun.. penat tumit wa cakap lu...

Urm...kol 7 pm, ada dinner.. aku tak mandi pun. still pakai baju yang aku pakai pagi tadi.. aku peduli apa... bukan apa,bau minyak wangi RARE GOLD tu memang tahan lama.. jangan teragak-agak nak beli k... tolong sambut tetamu jugak... Alahai~~!!! Pusing....

Lepas tu dorang ada buat karaoke/pertandingan menyanyi.. jadi lak siaraya kejap... "teknisyen" yang tidak bertauliah.. Apa-apa je lah...

Mata mengantok.... sebab, beberapa malam dah saya tak tidur lena.. paling lama tidur pun, 2 jam setengah...

Bila tengok jam kat dinding, dah pukul 12.57am... aduh~~!!!! tak mandi... saya terpaksa bagi tahu kat pengerusi yang saya penat dan nak balik.. nak mandi.. saya tak menjamah apa-apa pun...

Tapi dalam kesibukan saya itu, dia masih dihati dan fikiranku... hanya .... demi nama cinta......


SEKIAN, terima kasih...

No comments:

Post a Comment