Monday, November 9, 2009

Hari Selasa Dengan Sinar "cikit"


Waaaccccchhhhhhaaaaaa~`~!!!!!!! hari ini, aku lebih bersemangat dari hari-hari yang sebelumnya. Aku semakin tenang dan semakin dapat menerima hakikat. sebab petang semalam, aku minta tolong nasihat dan pandangan rakan-rakan pegawai yang ada di sini. Semuanya memberikan tindakbalas yang positif. Tak lama lagi, aku akan berjaya 100%.. best nya... InsyaAllah. Aku just nak hidup seperti hari-hari ceria sebelum ni.bukan apa, kesian tengok budak-budak yang jadi mangsa emo aku. Semalam pun, time dok tengok bebudak bersukan, air mata aku mengalir lagi untuk yang kesekian kali. Bukan apa, aku just teringat kata-kata dia.. "knapa kita boleh jadi mcm ni"... sedih... Tapi tak pe...Hidup perlu diteruskan. Buang Yang keruh, ambil yang jernih....Hehehehe.... Cool...

2 comments:

  1. cewahhh...pmulaan hari dgn "wachhaaaaa!!"...
    xpa..slow2..mst dpt..cuba try xpayah menulis pasal ya agik..cuba jak...hehehe

    ReplyDelete
  2. Thanks 4 da comment.. kmk akan try la... InsyaAllah... hope berjaya jak gik ehz...

    ReplyDelete