Monday, November 16, 2009

Majlis Penyampaian Sijil Dan Hadiah 2009


Aku agak sibuk hari ni. Memandangkan hari ini ada raptai untuk MPS&H esok.... Urm.... Tapi, korang tau aku jenis macam mana kan, aku tetap ingat kat dia. Entahlah, rasa rindu yang tak pernah surut. Berapa lama agaknya untuk aku merawat luka yang terpendam ni... sedih jugak aku... Kenapa la kami boleh mcm ney. tak terfikir langsung dek aku akan perpisahan yang tak pernah aku jangka... AdoOOooh~~!~~!! memang parah jiwa aku... AKu kena sabar dan banyakkan senyum.. hehehehe... yelah tu, dalam hati siapa yang tahu... i love him so much... Aku cuma kena kuatkan diri aku.. jangan mudah melatah dan banyak bersabar... Biar masa yang menentukan dan aku akan pastikan yang aku akan buat yang terbaik untuk Aku sendiri... dan... semestinya dia dan cinta...ada gik jak...

Kanan-kanak yang nakal2 dan mem.... huh~~!!! ada masanya hati terhibur di saat melihat senyuman ikhlas dari mereka yang belum bisa mengerti betapa memikul tanggungjawab itu adalah sesuatu yang berat...

No comments:

Post a Comment