Tuesday, November 10, 2009

Sepagi Yang kompius


Selamat pagi cinta….isk~~!!! Salah.. selamat pagi dunia...Urm… Pening… Ngantok…. Semua ada… Entah la… Jiwa aku semakin kosong.. Kenapa? Sebab aku memaksa diri aku melakukan sesuatu yang aku tak suka… Iaitu memaksa diri aku hipokrit…. Pura-pura gembira… Dan sememangnya, aku bukan setabah itu. Aku bukan sekuat yang papa sangka… Bukan… Aku… Lemah tidak berdaya.. hati terluka jiwa merana…Semua ada.. tapi aku kena kuat.. Kata papa pun…Isk.. merinsak sa nyawa aih….

Maka dah semangat dah bangun pagi tadik.. tang tetiba jak sayu ati.. Ingat ngan sidia yang jauh dimata.. isk~~!!! Urm..tension aku… Tolong aku wahai orang-orang yang bisa mengerti. Bagaimana harus aku lupakan semuanya….Aku tak sanggup. Semakin aku cuba melupa, semakin aku tak mampu…

No comments:

Post a Comment