Saturday, November 7, 2009

hilang selera makan utk seketika


Aku rasa malas sesangat ari nih... malas.. nak balik skolah ptg ni pun rasa macam cekodok masuk mulut... kenapa? sebab aku tk nak.. aku balik skolah nanti, susah aku nak kol dan sms someone. bukannya bolah guna sebarang telefon ofis.kalau jenis yang entingal tak dengar kata dan nasihat tu, boleh ler bencer2 guna fon ofis. tapi minggu lepas, aku terpaksa langgar arahan, memandangkan masalah aku berada ditahap yang kritikal... tapi masalahnya skarang ni, benda tu pun tak leh nak settle... sedih la jugak. sampai aku nak makan pun tak lalu...hilang selera aku dibuatnya. nak tahu kenapa? sebab aku makan hati berulam jantung... aku siap order aikmata lagi. banyak jugak... sampai lencun towel... (konon-konon ler).... tapi memang.... jadi today... aku malas.... takde mood.. masih fikirkan benda yang sama...

No comments:

Post a Comment