Friday, November 13, 2009

Rembulan yang tidak mengerti


Sama seperti malam-malam yang sebelumnya, malam tadi, perasaan duka sekali lagi mengiringi malamku. Perasaan sayu dan pilu yang cuba aku elakkan tetap singgah dan bertandang di hati. Wajah rembulan yang kelam di dada langit mengocak ketenangan jiwa ini. Jika pada waktu-waktu begini, pasti kami sedang duduk bersama sambil menghadap santapan malam. Jam pada waktu itu baru menunjukkan pukul 9.11pm... Aku terfikir, jika bukan kerana sikap aku, pasti aku tidak akan mengalami sesuatu yang aku cuba elakkan selama ini. lambaian duka seringkali hadir tatkala aku bersendirian begini.. Aku rindu akan kemesraan yang lalu. rindu akan sms2 yang seringkali membuatku mencebik dan senyum seorang.. Kini semuanya sudah berlalu... semakin jauh dariku. Aku tak tahu, sampai bila harus aku dibebani dengan perasaan yang aku tak terfikir untuk alaminya. Seandainya kau mengerti,,, aku tak ingin akan perpisahan ini. Aku tidak pernah memintanya malah aku seringkali mengelak untuk menghadapinya... SUDAH~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stop it~~~!!!!!

AKU BERJANJI~~~~~!!!!!! AKU PASTI AKAN TUNAIKAN~~~!!!!

BERHENTI MERATAP~~~!!!!

TERIMA HAKIKAT~~~!!!!

No comments:

Post a Comment