Sunday, November 8, 2009

STOP~~~~!!!!!!!!!!!




harus stop~~~!!!! esok.. mulakan hidup baru.. jangan sampai yang dikendong berciciran pulak. Aku sanggup tak balik hari ni... Hari Ahad sepatutnya dah masok skolah, tapi aku tak balik coz, aku nak jumpa dia. Tapi disaat saat akhir, plan semua nya hancur lebur. Marah jugak aku dibuatnya. Aku dah sediakan something special utk dia.. but... Huh~~!!! abaikan jerk. Dah! dah! dah! Bangun!!!! Jangan terus melutut~~!!! sedar diri tu sikit... Perjalanan masih panjang. Ko harus kuat! Jangan Menangis lagi! Jangan!!! Robohkan perasaan cinta yang sedang membukit tu. Jangan diikutkan sangat rasa hati... Ah~~!! tak guna aku pujuk hati yang sedang rawan. Aku sedang cuba mencabar keegoan aku sendiri. Aku tak sangka yang aku boleh jadi Sefrust ini.. Aduh... Kau harapan hidupku, kau sinari jiwaku.... Isk~~!! Wake up~~!!! Jangan menyerah kalah, kalau dah tak jodoh, dipaksa pun tiada gunanya... Bertenang dan fikir masa hadapan. Jangan Fikir lagi perkara yang telah banyak melukakan hati!!!

4 comments:

  1. ok..GO! GO!
    jgn d mbak gilak rasa ati..
    lepas tok tukar...Bukan aku jiwa kosong gik! Aku jiwa 1@2...
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. hehehehe....Esok mula hidup baru. awal balit skolah sok...kol 4am dah bertolak,fenin...xkmk mbak sa ati kmk aih, ditinggal kmk dck jak esok. huhuehuehue.... Mun ada tukar pastok, Ukan Aku jiwa Kosong agik, AKU SCANDAL... isk~~!! xda lah...

    ReplyDelete
  3. ahaks!!
    ngjar cney ah?ktk urg skei?

    ReplyDelete
  4. Kmk x ngajar..Kmk just bekerja di skolah.. membodek orang ngan maluk bontot mbiak...hehehehe... Peace~!

    ReplyDelete