Saturday, November 7, 2009

Aku tak mampu...


Hari ni dah hari Ahad... tadi.. pukul 2.45pm, aku jumpa dia kejap..aku cuba nak tahan airmata.. tapi aku tak bisa. betapa menyeksa jiwa aku. aku tak mampu... sedangkan kami tidak berbicara. tapi airmata aku tetap mengalir sedangkan aku sudah sedaya upaya utk menahan... aku tak mampu nak menipu lagi tentang perasaan aku yang terlalu robek... sakit sangat...aku bukan nak menagih simpati dari dia,tapi sesungguhnya, aku langsung tidak mampu.. sangat2 tidak mampu. aku telah berusaha sedaya yang mungkin untuk tidak lemah di depannya, tapi hakikatnya, aku tersungkur lagi... Memang aku sangat terluka.. tak dapat aku ungkapkan dalam bentuk bicara, terlalu terluka hingga tiada siapa tahu kapan akan sembuhnya. Tapi aku rela, jika masih ada sinar untuk kami, maka teranglah jalannya nanti... cuma untuk ketika ini, aku masih tidak mampu untuk menepis setiap kenangan yang seringkali berlegar diruangan mata... Aku benci akan hati yang terluka tetapi tidak mampu untuk merawatnya...

1 comment:

  1. sila2kan...best lagu tok utk ktk..

    http://www.youtube.com/watch?v=ZXEK9VzeeTM

    ReplyDelete