Tuesday, November 10, 2009

Cinta Ini Membunuhku


Hakhakhak~!!!! xda lah sampai buat aku mampus pun. Sakit tu memang lah ada..berapa hari ni dah aku tak menjamah nasi. start dari hari Ahad..Lapa? memang. Tapi aku telah berazam yang aku akan menjamah nasi/mee bila aku sudah.....Abaikan....

Pening jugak coz skarang ni tgh busy melatih bebudak tarian. Aku pandai menari ke? tidak lah. Ahhahahaha.. Kick Ku Saja... Boleh la sikit-sikit. aku dah tak ingat dah gerak tari. aku nak belajar semula sebab setiap tahun pasti ada persembahan tarian semasa MAJLIS PENYAMPAIAN SIJIL DAN HADIAH.. urm.. nantilah... Kalau ada rezeki, aku akan ikut kelas tarian sebagai mengisi masa "kosongku" di hujung minggu memandangkan aku sekarang dah "kekurangan" aktiviti pada hujung minggu. Kalau dulu lain la... Tapi zaman dah berubah... :(
Aku rindukan saat-saat dulu...I miss u dear... Ler... pulak... Abaikan....shhhh~~!!!

Aku nak bermonolog dalaman jap "...owez miss him..." ahahahahahaha....

isk~~!!!! dah! dah! dah! JANGAN BISING!!!!

Anak punai anak merbah, terbang turun buat sarang..... Anak sungai pun berubah, ini pula hati orang... mengapa di kenang....

No comments:

Post a Comment