Friday, November 13, 2009

i Just....


Aku tak tahu apa yang sedang berlaku skarang ni. Semakin aku cuba, semakin aku tak berdaya... hidup semakin tidak bermakna.. semakin kosong dan semakin tiada simfoninya... Apa yang aku tahu kini, aku mencintainya... dan aku kehilangannya. Tak daya untuk ku pujuk hati. Hanya kata-kata cinta yang pernah menghiasi duniaku suatu masa dulu menjadi cermin duka. Cuba untuk sembunyikan luka yang tidak dapat ditembusi dengan gelak tawa. Hati siapa yang mampu? Saat semuanya menjadi rumit, keadaan bertambah parah malah hati yang terkena bahangnya. Gurisan luka yang cuba dipadamkan dengan senyuman, malah mencipta parut yang tiada berkesudahan. Airmata yang cuba di tahan, menjadi butiran hujan yang membasahi segenap alam... Hati siapa yang tahan? bila debunga yang mewangi menyesakkan pernafasan dan menghalang seluruh kenangan untuk terus berpanjangan.... Dan.. di mana silapnya sehingga aku tidak sedar yang kasih kita sudah berjauhan....

No comments:

Post a Comment